Vi har det bra

..uppe i Nornäs.
Natten gick bra, trots att vi alla fyra delade sovrum.
(Vidar sover hemma i eget rum).

Jag och divan tog en skidtur efter frukost och nu har jag tränat mage när  barnen sover middag.

Thommy är ute och kör de andra 6 hundarna en sista gång innan tävlingen.
Imorgon får 6-spannet vila sej i form inför Nornäsdraget.

Vidar ordnar med tändved medan vi andra tre ligger och drar oss i sängen imorse.


Divan redo för springtur.


Skynda dej nu matte!!! ..typ


Divan och jag ute i spåret.


Mina pjäxor är spårlöst försvunna!!
Fick ta ett par gamla och för stora!


Bild från thommy som är ute och kör.
Framifrån fr vänster: Sila, Wolf, iluk, Bitch, Zigge & Nikki.

2014-02-13 @ 13:08:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0