Ätarlördag

Tänkte bjuda på hur min matdag sett ut:

Kl 07 Frukost:
Min supergröt med mjölk. 
2 ägg.
5dl vatten.
Jag älskar min frukost så den byter ja inte ut fast de är lördag!


Kl 9:30 Mellanmål:
En chokladproteindrink.
En clementin.
En kiwi.


Kl 11:30 Lunch:

Fullkornsmakaroner, vår "kvarg-köttfärssås" & grönsaker.


Kl 14 Får man kalla detta mellanmål?:
Delade detta med min man!


Kl 17 Middag:

Kebabpizza.
Åt nästan halva, resten åt Thommy.


Kl 20 Till kvällsfilmen:

Känner mej jäkligt mätt!!
..och detta ska delas med thommy så vi får se va som går ner.



Imorgon kan jag visa vad jag äter när de inte är lördag.




2014-02-01 @ 19:02:30 Mat Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0