Vår helg

Valparna växer, sover och äter. 
Karma som har hela övervåningen för sej själv smyger ur lådan när de små sover och ligger på soffan nu ibland.

Skönt att hon slappnar av o törs smita ifrån dem lite.

Kommer ja till lådan och sätter mej går hon ofta därifrån, precis som om hon tycker att jag har vakten så hon kan gå en liten sväng.
Eller så lägger hon sej och vill bli kliad och börjar nästan snarka högljutt för de är så mysigt när hon får sällskap.

Man ska ju inte hålla på o lyfta o plocka med valparna i onödan första veckorna, men igår när Karma var ute på kvällsrastning med husse knäppte jag en bild och gosa lite extra.

Jag får såklart göra de när Karma är med utan att hon bryr sej (eftersom de är jag). Men vill ju inte störa, utan låta henne ha sina bebbar själv ett tag till.

Jag och tik 1 eller 3. (Tittade inte så noga).


Bortifrån sett: Tik 3, Hane 2, Tik 1, Hane 1, Tik 2, Tik 4.



Vår ask (Yggdrasil) som står mitt på gården.

Varga


Hej!!


Blev ett axelpass i fredags.


Spännisbild efter passet

Fick hem Snö & Storms nya selar från Troll i fredags. 


I lördags åkte vi till IKEA och handlade lite till barnens rum. Selfie i bilen.

Så vart de ett benpass igår.


I legcurlen 45kg.


I benpressen 200kg


Tik 3


Hane 1

Allihopa. De 4 i mitten är tikarna.


Mys
2014-12-08 @ 12:18:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0