2014-08-27

Igår när barnen sov middag passade jag på o gjorde ett ryck ute.

Städade i uthuset, fick ihop några säckar skräp, sorterade massor, hängde upp o plockade iordning.
Gjorde även ett ryck i vedboden o traktorgaraget.

När barnen vaknade fortsatte vi och plockade iordning och in lite trädgårdsredskap som var utspridda lite här och var på gården osv.

Det blev bra!

På kvällen tog Thommy en löprunda med Storm (6km), medan jag badade barnen, gav dom kvällsfika och gjorde dom iordning för natta.

När thommy kom tillbaks slängde jag barnen i säng och sedan blev det ett par turer med cykel och hundar för min del.

Varga har sovit oroligt som bara den nu i måånga nätter. Vaknar och gråter 1-2ggr per timma!!! Så man får ingen vidare sömn när man får gå upp och antingen amma eller stoppa om ge nappen o klappa lite på henne hela tiden. Sedan vaknar hon även just nu vid 5 - 5:30 och ska gå upp. Sover knappt på dagarna heller utan vaknar efter ca 30min.

Kände just att en tredje tand hittat fram genom tandköttet. Kan va de. Eller bara att de händer så mycket med henne nu. Som tur är vet man ju att de kommer gå över någon gång. Men om de dröjer en dag eller flera veckor återstår o se!


2014-08-27 @ 13:04:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0