Man kan ju fråga iaf

Jag har just försökt deala med Tele2..
De gick sådär..
Eller de gick inte alls förresten, haha!
 
Jag tyckte att de räcker jag betalar bort kostnaden på telefonen som är 100kr x 6.
Och att de stryker kostnaden för abonnemanget 6 månder framåt i tiden eftersom det ändå stängs nu isf och inte kommer användas de 6 månaderna.
 
Men de tyckte inte killen på tele2..
Ja, jag hade ju inte räknat med det heller,
men man måste ju fråga iallafall..
 
Anledningen att ja vill säga upp är att jag inte har någon täckning alls här hemma.
Och eftersom vi inte heller har hemtelefon är jag svår att nå!
 
Men ja får väll snällt betala och ha kvar abonnemanget i 6 månader till då,
innan jag kan byta operatör så jag blir kontaktbar här ute i skogen..
 
Slutfakturan skulle ju bli 345 x 6 = 2070kr.
Inget jag känner att jag varken kan eller vill lägga pengar på nu.
Suck!
 
Det han hade att erbjuda var att jag "gratis" (woho! *not*) får överlåta abonnemanget till en vän!
Ja men då ska man ju ha en vän också sa jag!!
Inte heller de hjälpte :-O
 
Jag tyckte han kunde va lite sjysst,
men de tyckte nog inte han.
2013-09-20 @ 09:23:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0