Beställt nya stövlar

Igår beställde jag ett par stövlar jag funderat över i flera år tror jag..
Men nu fick de bli.
De fanns ju i flera färger.
Men de enfärgade kändes tråkiga, som att alla detaljer försvann och de blev mer vanliga/alldagliga.
Jag vill ju att de ska kännas lite mer "eskimå" så att säga..
 
Båda bilderna har jag lånat från googles bildsök..:
 
 
 
 
Tror de kommer bli asnice i höst och vinter..
 
Har ju massor med fodrade stövlar och sånt,
men alla är ju mer "fulstövlar" som jag har när jag är ute med hundar osv..
De är leriga, fläckiga, hundhåriga osv..
 
Jag brukar ju vanligtvis åka med de sletna "hundstövlarna" till stan också,
men tänkte jag kunde ha nått annat så min man slipper skämmas så för mej.. ;-)
 
2013-09-02 @ 09:57:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygga! Jag handlar också gärna på nätet, det är både bekvämt och stort utbud, som du skriver.
Kolla på Hööks hästsport (www.hooks.se)där finns både kläder och stövlar/skor som man kan använda även om man inte är ryttare och hänger i stallet. Deras "hästfiltar" är jättefina och kan användas till annat än att lägga under sadeln. Det är avlånga filtar men de är toppen att lägga på en utebänk t ex. Hööks rear då och då, brukar vara bra kläder/prylar till bra priser.

Svar: Tack för tipset.. Men vågar mej nog inte in och titta än, ifall jag skulle falla för nått.. Får nog vänta lite nu, efter all shopping :-)
Ida Vähäsalo

2013-09-02 @ 13:37:23
Postat av: Brittis

Jo, det var ju jag som skrev. Missade visst att fylla i mitt namn :-)

2013-09-02 @ 13:37:56
Postat av: Helen

Jag köpte precis sånna stövlar förra året! Hade dem hela tiden typ, de är grymt sköna, varma och snygga! Funkar både på stan och i skogen. Hoppas du blir lika nöjd med dina! :-)

Svar: Åh då får jag hoppas de kommer snart!! :-)
Ida Vähäsalo

2013-09-02 @ 14:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0