2013-09-02

Vidar har sovit bra nu i 2 nätter och inte längre vaknat vid kl 4..
Kanske var de ömma handen, eller nått annat som spökade de 4 nätter krånglet varade.
 
Nu sover han från 19-20 fram till 6-7 på morgonen igen.
Skönt!
 
Visst kunde han gärna fått sova längre på morgonen för min del.
Men eftersom han inte krånglar något på nätterna så är jag ändå utvilad så det räcker.
Så jag klagar då inte!!
 
Han är och har alltid varit väldigt glad i mat vår pöjk.
Jag har en liten tanke om att det bla är därför han sover så gott på nätterna,
bortsett från några nätter då och då, när tänder är på g osv.
 
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på.
Det jag vet är att vi måste åka till affärn iallafall.
Men det får bli efter han sovit och ätit lunch.
 
Måste köpa lite smågrejer hem, typ mjölk, smör osv.
Sedan ska jag köpa lite grejer till tårtan som jag ska göra inför kalaset i helgen.
 
Igår kom jag på en sååå fantastisk bra 1-års present till Vidar.
Beställde den igår, så vi får se om den hinner komma till hans födelsedag på måndag.
Annars får han just den någon dag senare.
Den fyller funktionen både nytta och nöje.
Delar med mig av den då den kommit sen :-)
 
Vidar tog en promenad med Bitchen igår
 
2013-09-03 @ 08:31:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0