1-års present

Jag skrev ju för ett tag sedan om en 1-års present jag beställde till Vidar.
 
Jag gjorde en egen pekbok till honom på nätet.
 
Det är bilder på mej & thommy, hans farmor & farfar, mormor & morfar, hans fastrar, moster & morbröder.
Sedan är det bild på hans gudföräldrar och på vårat hus & stugan.
 
Dels kan det vara kul för honom att kunna bläddra och titta på de närmsta.
Sedan kan det ju bli ett sätt till kommunikation, innan han själv kan prata och säga allas namn.
Det blir även en bra bok att öva in namnen med :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2013-09-20 @ 14:54:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magda

Va hitta du för bild på mej.? Nån fin hoppas ja..

2013-09-20 @ 19:48:04
Postat av: Magda

Va hitta du för bild på mej.? Nån fin hoppas ja..

Svar: Har ju dåligt med bilder på dej och Erik!!! De fina jag hade var ni så små på att de inte gick att använda stod de.. Eftersom jag var tvungen att beställa samma kväll fick de bli de jag hitta i datorn.. Från pepparkaksbaket..
Ida Vähäsalo

2013-09-20 @ 19:48:06
Postat av: Malin Wederberg

Vad söt :D

2013-09-21 @ 11:42:26
URL: http://darksess.com/
Postat av: Farmor Lena

Va du är duktig Ida som fixar med allt och får alltid bra resultat, ja fast bilden på mig kunde du ju inte hjälpa att den blev som den blev, haha.

Svar: Jag tyckte det var en fin bild som jag stal från din facebooksida :-)
Ida Vähäsalo

2013-09-22 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0