På BB


Ida & John passade Vidar natten till lördagen medan vi åkte in till förlossningen.





Lördag morgon åkte mina föräldrar och hämtade Vidar och tog med honom hem till sej.

Vidar softar hos mormor & morfar.

På eftermiddagen körde de hit Vidar och fick hålla i Varga för första gången.

Mormor och Varga.


Vidar fick även träffa sin lillasyster <3
Han petade henne på näsan och ögonlocket. Men hon va lite tråkig eftersom hon varken lät eller rörde sig.

Efter besöket följde Vidar med upp till vårt BB-rum en kort stund innan Thommy och Vidar åkte hem till torpet.

Idag väntar jag på att mina prinsar ska komma hit och hälsa på oss.

Även mina underbara barns Farmor & farfar ska komma <3

Sedan tror jag att jag får besök av Magda <3
Vidars gudmor.

Vi har inge bråttom hem utan inväntar läkarundetsökningen och PKU-provet som görs imorgon. Sedan utgår vi ifrån det.

Varga mår iallafall bra, klarar sej som en fullgången bebis fast hon är liten.
Amningen har fungerat direkt från att hon kom till världen.













Tänk, jag har blivit 2 barnsmamma!
Till en underbar son och en underbar liten dotter!!
2013-10-27 @ 08:32:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lis

Grattis grattis :) Söööt hon är(:

2013-10-27 @ 10:42:45
Postat av: sofia

Vidars lillasyster, hon är världens finaste!!!! MIN lillasyster är också världens finaste!!! Aldrig längtat till jobbet såhär mkt!!!! <3 <3 <3

2013-10-27 @ 14:02:49
URL: http://svasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0