Confused

Jag är minst sagt förvirrad angående dagar just nu.
Öppnade gravidappen och funderade på varför det står att jag är i vecka 36 idag..
Började titta i almanackan och ser att jo det stämmer ju, det är onsdag idag (dvs ny gravidvecka).
Så idag går jag in i vecka 36 :-)
Efter man gått 36 fulla veckor får man föda i Kga!
 
Men räknar man efter ägglossning och inte ultraljudet går jag in i vecka 37 imorgon.
 
Inatt drömde jag att vattnet gick.
 
Jag var i Stockholm med syster och skulle kliva på en färja.
Precis när vi går i en trapp på däck börjar de rinna vatten.
Åker in mot förlossningen och jag får under tiden inte tag i Thommy.
Han varken svarar när jag ringer eller skickar sms.
 
Ringer tillslut till hans jobb då John svarar och jag säger:
Säg till Thommy att vattnet har gått!!
John svarar bara: Äsch men det är ju ett par veckor kvar än ju, så de är ju inge bråttom!
 
Jag lägger bara på luren och hoppas Thommy ska nås av informationen,
trots att John ansåg att de inte var nå bråttom..
 
Som tur var vaknade jag strax därefter och behövde inte drömma färdigt drömmen :-)
 
 
Igår på Ica fick jag en kommentar som jag inte vet om den va positiv eller inte.
(Detta var ingen dröm):
"Jag har aldrig sett någon som är så smal som är så tjock!!"
Jag har suttit och klurat på vad de betyder..
Hmm
2013-10-16 @ 10:12:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det var en fin kommentar tycker jag. För Ida du är väldigt smal fast du är gravid <3
Förresten vad skönt att det bara var en dröm. Fniss* Ps. jag kommer inte till Storfors i helgen. Puss!

2013-10-16 @ 11:09:53
Postat av: Malin Wederberg

Haha vilken konstig kommentar. Men den känns positiv :)

2013-10-19 @ 14:30:52
URL: http://darksess.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0