Återigen..

Får frågan så många gånger..
För er som inte är utseendefixerade, så kan ni hoppa över detta inlägg :-)
 
 
Alltså det är inga konstigheter.
Och jag har inte turen på nått sätt.
 
För i praktiken skulle jag också kunna gå upp 30kg av en graviditet,
det är väll inge svårt alls?!
 
Även om jag vet att jag skulle klara av att gå ner de där 30kilona efter bebisen,
så skulle jag inte för mitt liv vilja utsätta mej själv eller kroppen för det!
 
Allt handlar om diciplin, att man har lite koll på kost och att man är lite intresserad av att träna..
Det betyder inte att man aldrig kan ta en fika, eller äta pommes, pizza eller chips.
Men ni vet de där fina ordet, lagom!
 
Nu "fick" jag inte så mycket tid mellan Vidar och bebis nummer 2 att "fixa" magen.
Men på den korta stund jag hann,
så vill jag inte klaga på resultatet även om jag inte hann bli nöjd med magen.
Men hade jag bara haft ett par månader till vet jag att jag hade klarat det.
 
Det ska bli kul att se vad jag får för förutsättningar denna gång,
då bebismagen snart bör vara ett minne blott.
 
Men jag har hur som helst magrutor 2014.
Det är bara att bestämma sej!
För vissa är sånt viktigt, för andra inte..
 
Före:
 
 
Med Vidar:
 
 
Efter Vidar:
 
 
Nu (eller för typ 2 veckor sen):
 
2013-10-22 @ 08:23:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0