2013-10-24

Sitter och väntar på att Vidar ska vakna så han kan få lunch.
Sedan ska vi åka till Filipstad och handla.
Sedan in på coop i Nykroppa och hämta min telefon som kom dit nyss.
 
Har nyss kikat ikapp på senaste avsnittet av Vikings.
Var ju på bio förra torsdagen och missade det.
 
Har också börjat kika runt på julklappar.
Har iaf beställt 2 till Vidar som jag tror han kommer att gilla :-)
Det är ju bara till barnen de ska köpas typ.
Vi vuxna som träffas på jul brukar alltid köra en typ av lottning på julklapp (så man bara köper en var).
Känns lagom!
 
Jag vill fira jul för att träffa alla, äta god julmat och för att barnen uppskattar det!
Inte för att få massa julklappar!
 
Thommy och jag pratade här om dagen om att köpa oss en kamin till vardagsrummet i gemensam julklapp.
Blir väll mysigt, att kunna sitta i soffan och elda på kvällarna :-)
 
Blev ingen hundkörning igår,
det var på tok för varmt!
13 grader och spöregn konstant hela dagen!
Istället blev det bastumys med hela familjen.
Vidar satt som vanligt på golvet och lekte med vedträn och plaska i vattenhinken.
 
Imorgon planerar vi en tur till mina föräldrar jag & Vidar.
Var ett tag sedan vi träffade dem.
 
Nu börjar jag även bli tok-nyfiken på vad det är för någon filur i magen.
Vi har så bra tilltalsnamn, tycker vi, både för en tjej och kille..
Så jag vill veta vilket av dem de blir ju!!
 
Jaja, inte såå länge kvar!
2013-10-24 @ 11:36:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0