Söndag

Jag tycker om söndagar!
Nu kanske ni tänker att de har väll ingen betydelse vilken dag det är när man ändå är mammaledig, men då har ni fel.

Söndagar känns så mysiga på nått vis.

Fast hela livet i sej har blivit så mycket mysigare när man fått barn.
Ja Varga sover ju mest, än. 
Men det är mysigt att hitta på saker med Vidar som kan vara med lite mer.

Men tänk om ett år, när vi har 2 godingar som kan va med på mer saker liksom.

Idag tog vi en promenad hela familjen.
Vidar fick gå själv på hemvägen.
Då var vattenpölarna väldigt intressanta att plaska i :-)

När Vidar sov tränade jag och thommy la klinkers.
Sedan badade jag Varga i badbaljan i köket.

Nu har thommy dragit iväg med hundarna på en träningsrunda.

Jag o Vidar har dragit ut alla leksaker på golvet o grejar med dom medan Varga som vanligt sover.

Ikväll är de tv-kväll.
Solsidan & Bron.
Längtar!!




2013-11-17 @ 16:51:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Bron är så jäkla bra! Jag är så uppvarvad att jag har svårt att somna efter att ha sett ett avsnitt men det är det verkligen värt!

Svar: Ja visst är det!!! Synd att det bara är ettavsnitt kvar :-( Men stämmer det att detta är säsong 2?? Isf måste jag se om man kan få tag i första säsongen oxå!
Ida Vähäsalo

2013-11-18 @ 14:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0