Här har vi mus..

..här i vårt hus.

Jag har i några nätter nu lyssnat till prasslande ute i köket.

(Jag och Varga sover förtillfället i sovrummet intill köket för att inte störa/väcka Vidar vid alla mattillfällen och blöjbyten nattetid. Thommy sover i vårt sovrum med Vidar)

Jag har även 2 senaste nätterna lyckats ligga och kikat ut mot köket när en mus sprungit tvärs över köksgolvet in bakom spisen.

Inatt prasslade det under min säng!

Men de värsta av allt var när thommy imorse berättar att han inatt vaknade av att de prasslade i kudden, han vänder på sej och då hoppar en mus upp i ansiktet på honom springer tvärs över sängen och ut i hallen, blä!!

Man kan väll inte förvänta sej nått annat när man bor i ett 100 år gammalt torp..

Idag har jag köpt fällor.
Som jag gillrat nu efter jag lagt Vidar.

Så nu inväntar jag att få vakna av smällar och dödsryckningar till natta!!!
2013-11-26 @ 20:10:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0