Tänder?

Ja det har ju varit lite dåligt med mat och träningsbilder ett tag.
Helt enkelt av den anledningen att jag vart dålig.
Har inte vart på gymmet på ungefär en månad, har inte haft energi när jag haft så svårt med maten en tid.
Av de jag ätit har energin behövt gå till amningen och att hålla mej på benen och leka med Vidar.
 
Har inte kunnat med lukten av att laga mat.
Thommy har inte lagat åt mej eftersom han själv skulle bli på tok för sugen.
Dock har jag fixat att göra bebiskok.
Kanske för de inte luktar så mycket av att koka allt..
 
Som tur är har mamma skickat med mej massa matlådor varje gång jag varit där.
Det är ingen lek att må som den värsta bakfyllan man någonsin haft, 24h om dygnet i flera veckor.
 
Men, nu verkar det värsta vara över.
Jag fixar att laga mat igen.
Mår bara illa till och från på dagar och nätter och spyr bara på morgonen nu.
 
Nu har jag helt enkelt ork igen.
Det är nu den "goare" tiden kommer,
med ork och man fixar att laga mat och man har inte ont någonstanns än.
 
Förnyade gymkortet igår, då jag känner att nu orkar jag med det.
Ska bli kul att åka dit..
Har fått känningar av min gamla krigsskada nu när jag inte varit där på några veckor, så träning is the shit.
 
Vidar har krånglat med läggningen i 2 kvällar nu.
Vaknar ledsen mycket på kvällar och nätter och man måste natta om honom.
Han smackar mycket med munnen på dagarna och illvrålar rakt ut till och från hela dagarna.
 
Han kan ligga och leka, men liksom vråla.
Jag är rätt övertygad om att det är tänderna som spökar nu.
Man ser dessutom 2 små fyrkanter genom tandköttet nere i munnen.
Ja de har inte sprukit igenom än, men de syns väl framifrån.
 
Igår sov han bara en halvtimma på förmiddagen i bilen, sedan bökade han och krånglade på eftermiddagen.
Han lägger sej på mage i vagnen, börjar asgarva åt mej när jag försökte söva han mm.
Efter många timmar tog jag han på en promenad (de fungerar ju alltid).
Tänkte att om han inte sover mer så blir han på tok för övertrött när det är läggning ikväll.
Väl ute somnade han innan vi knappt lämnat gården :-D
 
 
Avslutar med lite bilder på Vidar och hans pekbok han fick av min systers familj i doppresent.
Hon var rädd att han skulle bli för "bushifierad" här ute i skogen..
 
 
 
 
2013-05-16 @ 09:39:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Härlig pekbok, sådan ska nog jag också ge bort :-)

2013-05-18 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0