Go kväll

Har varit och handlat i Karlskoga på eftermiddagen.
Först talade en pensionär i kassan om för mej Hur mycket mat jag köpte! Sedan körde jag vilse i rondellen när jag skulle till Granngården.
 
Kom rätt efter några varv och handlade hem lite mat åt hönsen.
Snäckskal, grus och vete..
Det lät väll gott..?
 
Nu är allt uppackat här hemma.
Vidar har ätit kvällsmat.
Jag har min kvällsmat på gång.
Pommes i ugnen, grillen på gång, sallad och alkoholfritt rött i kylskåpet.
 
Ser att några bilder hoppat in på datorn nu..
Känns kanske lite osammanhängade såhär men visar dom iallafall.
 
 
Thommy häromdagen när han sätter plåttak över ingången.
 

Nya pärlan :-)
 

En kopparödla vi träffade på under gårdagens promenad.
 

Vidar och jag redo för Karlskoga idag.
 

Magen kommer fortare andra gången. Och vissa kläder ser man tjockare ut i än andra..
 

Stannade och köpte ägg på äggboden på vägen hem.
Med bara 3 hönor hemma än så länge hinner de ju inte riktigt med de som förbrukas här hemma :-D
Men ändring ska väll bli på både ägg och hönantal här hemma.
 
 
2013-05-17 @ 17:39:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Panchosar tycker alltid att man handlar mycket mat...? Har också råkat ut för sådan kommentar!

2013-05-18 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0