Lördag

Tack för era tips om Vidars sömn.
Jag har hitills inte provat dem än, utan tänkte ge de några dagar först för att se om det är övergående, till att börja med.
 
Han har faktiskt sovit aningen bättre natt för natt nu..
Fast ändå sover han ju oroligt än.
 
Natt till lördagen så funkade det några ggr att bara välta över han på sidan och klappa han på ryggen så somnade han om. Inatt fungerade de nästan varje gång..
Han åt 3 ggr och jag vände och klappade han över ryggen kanske vid 4-5 tillfällen och han somnade om.
 
Igår var en bra dag!!
 
Vi packade iordning massa ved, mat, fiskeutrustning, vagnen mm i släden och åkte iväg och pimplade.
Ida & John kom också. Måste väll även tala om att det var de som stod för både första och andra platsen i fisketävlingen, då varken jag eller thommy fick nånting :-)
Så grattis John till första platsen och Ida till andra :-)
 
Vi gjorde brasa och grilla korv.
Fick smaka hemgjorda ballerina ..goda!!
Körde en liiiiten extra sväng med hundarna.
Vidar sov mestadels i vagnen, men fick även sitta med vid brasan en stund.
Premiär-amma i släden..
De va inte alls bra, den var alldeles för smal att sitta i!
 
På kvällen gick vi ut och käkade ihop ett gäng, båda mina äldre syskon kom :-)
 
 
Syns de att vi e syskon?
 
 
2013-03-17 @ 07:55:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Ja, det syns absolut att ni är syskon!

2013-03-22 @ 09:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0