Tisdag 25 juni

Jag är nog en riktig dålig frukost-människa.
Antingen blir det typ ingenting alls..
Eller så ska de va en ordentlig frukost.
 
Minns när jag var liten åt jag ingenting innan jag åkte till skolan, är liksom inte hungrig på morgonen så..
Men bara jag vart uppe någon/några timmar så kan jag käka sen.
 
Idag vaknade Vidar 06:20..
Så efter han var klädd, ätit frukost och lekt en stund blev även jag hungrig.
Så de blev godaste frukosten man kan tänka sej idag :-)
 
 
Vidar somnar alltid vid 9-10 tiden på förmiddagen.
Då brukar jag ha lagt upp en plan på vad jag tänkt hinna göra under hans sovtid.
 
Igår blev det gräsklippning, med barnvakten fastsatt på axeln så jag skulle höra om han vaknade.
Jag hann klippa färdigt och gå in och greja lite innan han vaknade igår iallafall.
 
Idag har jag nya projekt på gång.
Om det inte regnar som vanligt, isåfall får de bli vindsstäd istället.
Han har redan börjat gäspa endel så snart så,
då gäller det att vara redo för att hinna så mycket som möjligt!
 
Thommy blev iallafall glad för sin present igår.
Det ska bli kul att gå ut och äta nu här i veckan, bara han och jag <3
2013-06-25 @ 08:42:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0