Första tanden idag!

Kvällen och natten gick ju bra!
Ville inte att Vidar skulle vakna vid typ 23-24 och vara vrålhungrig.
Så efter Solsidan kokade vi gröt, dämpade belysningen i huset.
Så väckte jag honom och han åt upp hela sin tallriken med gröt.
Sedan gick vi in i sovrummet och bytte blöja där i mörkret.
 
Jag och Thommy la oss med Vidar imellan oss.
Han låg och prata och snurra en stund.
Men efter uppskattningsvis en kvart ville han sova.
 
Jag la han i sin säng och han somnade nästan direkt.
Sov som en stock fram till kl 03, då jag bara stoppade i nappen en gång.
Vid 04 fick han nappen igen.
Ca en halvtimma senare tutte.
Sedan sov han till halv sju och vi gick upp vid 7.
 
Det var skönt att få sova mer ordentligt inatt.
Tack Vidar! :-)
 
Idag har tanden kommit igenom.
En liiiten tagg har han nu i underkäken :-)
Sin första bissing
2013-06-03 @ 07:41:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0