Tisdag 22 Januari

Igår snickrade jag och målade vidare i köket.
Men ändå är det en hel del kvar..
 
På eftermiddagen skulle jag och Vidar ta en promenad. Då ringer pappan och har ingen bensin i bilen, han kunde inte tanka då hans visa-kort låg i kostymbyxorna här hemma.. Han hade alltså fått med sej en tom plånbok.
Vi bestämde att jag skulle komma till gymmet när han tränat klart.
Så jag och Vidar åkte dit och lämnade hans bankomatkort.
Sedan åkte Thommy & Vidar hem och jag körde ett pass när jag ändå var där..
 
Det blev rygg, bröst & vader.
 
Det blev första marklyften sen graviditeten..
De är så svårt de där.. Kan man ta i för kung och fosterland nu? Eller ska man ta de "lugnt"..?
Jag vågade mej inte på några rekord precis, utan körde med lite lagom ..55kg.
Undra hur länge man ska vänta innan man ger sej på att ta i så man ser stjärnor.. eller kan man de nu tro?!
 
Just nu sover Vidar, i eftermiddag blir de en promenad i solen..
 
 
Ifall det hoppat in någon ny läsare här kan jag bara förtydliga,
att jag lämnar ingen hund ensam med Vidar..
 
Och jag uppmanar ingen annan heller att lämna spädbarn och hundar utan uppsyn,
även om man har snälla hundar.
 
Man kan aldrig veta, en hund är en hund oavsett va snälla, goa och lydiga de är!
 
 
 
2013-01-22 @ 12:05:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Wederberg

Så söta bilder ^^

2013-01-22 @ 19:06:02
URL: http://darksess.com/
Postat av: Brittis

Underbara bilder på Vidar och vovve. Så fina tillsammans!
Du har ju en barnmorska i släkten (blivande bm?) fråga henne om lyften vetja ;-).

2013-01-25 @ 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0