Onsdag 27 februari

Började dagen med att åka till Filipstad efter frukost.
Först till Ica och handlade mat, sedan vidare och mötte upp en som jag skulle köpa en sockerlåda av.
 
Hem och packade in maten, sedan la jag pojken i vagnen och vi tog en promenad eftersom han hitills inte sovit något under dagen och började bli gnällig.
 
När vi kom tillbaks hem igen sov han fortfarande. Så jag passade på att släppte lös alla hundar, mockade alla hundgårdar och bytte halm i kojorna. Vart förvånad att han sov så länge.
Jag hann faktiskt 4st innan han vaknade.
Då satte vi oss i solen medan han åt och sedan kom pappan.
Han tog mej sej Vidar in och jag gjorde färdigt resterande hundgårdar och kojor.
 
 
Vidar fick igår smaka sin första sked havregrynsgröt.
Jag ställde mej och mixade iordning eget grötpulver igår som jag nu har i en burk, enkelt att laga sen när han börjar äta de.
 
 
 
Nu ska jag äta mat, är sååå hungrig..
Min mor kommenterar att jag alltid äter så stora portioner, och de gör jag och många mål per dag ;-)
 
Efter maten ska ja ut och tända i bastun om inte mannen redan gjort det..
Törs inte riktigt fråga honom..
På onsdag-torsdagar är det bäst att hålla låg profil och hålla sej undan..
Hans diet gör honom nämnligen ganska bitsk då.
 
 
Vidar låg och plockade leksaker ur sin låda igår..
Jag vart så förvånad att han liksom nådde dem själv och att han hade koll på att de fanns där i.
 
 
 
 
 
 
 
2013-02-27 @ 17:22:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: LIs

det är så roligt med alla bilder du lägger upp :) ock maten ser lika god ut som alltid, hur har du gjort såsen? vad är det för sås? :)

2013-02-28 @ 14:49:28
Postat av: Brittis

Vidar har så gulligt minspel! Blir en charmör det där, eller rättare sagt ÄR en charmör kan jag tänka.
Kan du ha era hundar lösa på tomten utan staket? Låter skönt det där med att bo sist på vägen...å långt till närmaste granne.

2013-02-28 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0