Min dag och gårdag

Igår åkte jag och Vidar till Nords (bygghandel). Köpte mer målarfärg till köket, slang och utedel till fläktkåpan. Köpte även panel till toan. Så nu har vi iaf material hemma så vi kan greja lite om tid ges i helgen.
 
Efter vi handlat så åkte vi till mormor & morfar (mina föräldrar). Mamma hade inte hunnit hem från stan än så vi gick in och jag blekte håret och tände en brasa medan vi väntade.
 
Vi kunde ju inte åka hem förns morfar fått träffa vidar och eftersom han inte kom från jobbet förns typ 5-tiden blev vi kvar så vi tittade på farmen där innan vi åkte hem.
 
Idag har jag målat lite, lagat nya lådor till thommy, dammsugit, grejat med tvätt och sånt där små pyssel som finns typ jämt. Har försökt målat naglarna flera dagar medan Vidar sovit, men bara hunnit halvvägs innan han vaknat..
Men idag så!! Båda händerna hans med :-D
Jag är egentligen ingen "nagellacks-tjej". Jag grejar ju alltid med så mycket att de alltid blir fult direkt iallafall.. Men men..
 
I eftermiddag när Thommy kommit från jobb & gym ska jag åka och träna tillsammans med syrran för engångsskull :-D
 
Sila är inne idag.. Jag tror hon är lite "valp-sjuk". Hon går ofta fram till Vidar och lägger ner huvudet, stänger ögonen och bara njuter av att han fingrar och pillar och drar i henne..
Likadant betedde hon sig med sina egna valpar.. Man såg liksom va mycket hon njöt av att de fick leka/gosa med henne..
 
Lite bilder då.. Kommer blandannat visa er min fina lavemangskanna..
Btw, de hade en likadan på farmen såg jag.. Den stod på köksbordet där.. Undra om inte de heller vet vad den är till..?!
 
 
Börja ladda inför eftermiddagens Benpass nu då!!
 
Ass to the grass baby!
 
 
 
 
2013-02-08 @ 13:19:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Söta bilder på jycke och go unge :)
Ser ut som att dom är fina vänner!

Hoppas allt är bra.
Imorgon fm blir det stugan :)

Kram //
Robin + voffs

2013-02-10 @ 00:31:28
Postat av: Brittis

Gu' vad mysig Sila är! det syns lång väg hur mycket hon tycker om när Vidar pysslar med henne.

2013-02-11 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0