Fredagsmidda

de här blev just min fredagsmiddag ..i min ensamhet och enkelhet!
 
Thommy är ju på gymmet som sagt och efter de har han fettmätning.
 
Hade ju inte spelat så stor roll om han vart hemma för matens skull...
Han har ju sina egna tider och låder.
De känns elakt att äta brevid honom, då han får se saker han inte får äta..
Han är som Skalman med sin mat & sovklocka.
 
Men imorgon har han ätar-dag.
Då äter han allt och hur mycket han vill.. De behövs för att "lura" kroppen.
Så han hade beställt va jag skulle handla idag.
Till frukost skulle han ha hamburgare med bröd. Lunch Krögarpytt och kvällsmaten tog jag mej friheten att välja då min storebror kommer och hälsar på oss och ska äta här.
 
Ja invänta Gladiatorerna nu då!!
2013-02-01 @ 17:07:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Starck

Känns det inte tråkigt att äta olika saker till middag och vid olika tidpunkter?

Jag tycker iaf att det är en gemensam stund man har tillsammans efter en lång dag, vill gärna dela den tillsammans med min respektive.
Dessutom så försvinner så mycket "egentid" när man jobbar hela dagen och vill tillbringa tid med både hund och barn.
Självklart vill man att sin partner ska göra det han/hon vill och att man stöttar det på alla möjliga sätt, men jag vet inte. Middagen är väldigt socialt viktig för mig, med tända ljus!









2013-02-02 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0