Fredagsfys & Matshopping

Imorse efter frukost åkte jag och Vidar in till Filipstad. Det blev ett besök på ICA och köpte mat.
Sedan vidare till gymmet.
 
Vidar hann tappa sitt glada humör på ICA så väll på gymmet börja han bli sur.
Min tanke var att köra ben, men efter att bara hunnit värma upp typ så vart Vidar sur, liggandes i liften.
 
Så de var bara på med bärselen och i med barnet, och då vart han faktiskt nöjd.
 
Köra ben med Vidar på magen var omöjligt, jag kom ju inte i några maskiner.
Så jag fick tänka om lite och körde biceps och axlar istället.
De funkade ju, men de vart inget superpass precis, när man ska akta så inte Vidar får vikter eller hantlar i huvudet. Man fick dessutom stå ganska knepigt ibland eftersom han "hängde" ivägen.
 
Nej, framöver åker jag och tränar när Vidar är med pappan.
 
Thommy har mätning ikväll och ska träna efter jobbet så han kommer väll inte förns lagom till Gladiatorerna typ.
 
Blir rätt tjatigt att lägga upp matbilder, även om det önskades av läsare.
Till frukost tex äter jag ju alltid samma!
Gröt & ägg.
 
Annars blir de mycket kyckling, broccoli, ägg & kvarg..
 
Vidar va helt slut efter dagens gympass :-)
Fanns ju så mycket att titta på där..
 
 
 
 
2013-02-01 @ 15:04:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisen

Matbilder är mycket inspirerande att se och ger en fantasi till nyttig kost, tycker du ska fortsätta lägga upp :)

2013-02-01 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0