Tjoho

Sitter i soffan o myser med dottern.
Vidar sover, annars hade jag gärna velat ha honom här oxå!

Thommy är på julbord.

Jag har nyss kört ett magpass,
Som fanns bakom lucka 4 i Fredagsfys-adventskalender.
6 övningar. 
4 set/övning.
30 sekunder/set.

När ja skulle göra "hjulet" försökte jag använda mej av Vidars Bobby car.
Men Vidar kom o blev förbannad för han inte kunde använda den de minutrarna.

Idag har vi vart i Karlstad.
Vidar fick vara hos sina far föräldrar.
Tack för hjälpen!! <3
Vi tyckte det skulle bli för trist för Vidar att bli med på ett 1,5h långt läkarbesök.

Nu ska jag se på Bonde!
Tjipp & Hej!!

2013-12-04 @ 20:01:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0