Metallica!!!!!

Jag har vart så fruktansvärt sugen att gå på julbord med min man, som alla år!

Men lägga typ tusen spänn på en middag känns mindre kul..

Så jag prioriterade bort julbordet, hetsätning av massa onyttigheter, och bokade biljetter till METALLICA istället.

Har så länge jag kan minnas velat se dem live..
Och nu ska det bli av!!!!!!!!
Så sjukt underbart!!!

Så nu ska jag ladda för de i 5 månader!!! 

Har en känsla av att efter den spelningen kommer jag ta tag i den där tatueringen jag velat gjort sedan mellanstadiet, va blir de i 15 år har jag velat haft den typ!

Men folk som inte har koll på motivet skulle antagligen undra va de är för dålig tatuerare som gjort den :-)



2013-12-12 @ 09:28:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: eros_80

!Jag såg Metallica på Ullevi 2005 :)
grymt!

2013-12-14 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0