Babysim och lucka 2

Sitter vid köksbordet mätt o lite trött.

Idag har de inte hänt så mycket på förmiddagen.
Men vid lunch åkte vi till Filipstad.
In på Ica en sväng.
Sedan till badhuset på babysim.

Thommy & Vidar badade.
Jag & Varga satt i en stol och tittade på dem när de härjade i vattnet.

Barnen sov en stund när vi kom hem,
medan jag lagade mat och öppnade andra luckan i fredagsfys adventskalender.

Dagens lucka, lucka 2: 
Gör 100 armhävningar på tå på kortast möjliga tid.
Min tid vart inte så imponerande, 14min inklusive vilan.
Har väll inte gjort armhävningar på typ hundra år..
Eller iaf inte förns innan jag väntade Vidar.

Jaha..
Kvällsmaten här blev sötpotatis & panerad kyckling.
Enkelt men rätt gött.





2013-12-02 @ 16:53:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0