Tisdag 20 augusti

Vidar ligger i sin säng och knorrar, påväg att somna.
Jag ska då klä mej och göra mej iordning för ett besök till Kristinehamn.
Ska träffa Lina idag :-)
Så måste jag även handla lite innan vi åker hemåt.
 
Igår vart det ett träningspass med syrran.
Ben och triceps blev det.
Sedan fort hem och kika på Idol.
 
Imorgon går ja in i vecka 28.
Alla sidor skriver olika, men enligt 1177 så är jag i tredje (sista) trimestern.
Mår bra, illa på morgonen och lite till och från på dagen.
Om jag råkat lagt mej på rygg under natten vaknar jag och mår jättedåligt,
som tur är går de över en stund efter att jag vänt på mej.
 
Inga konstigheter än alls,
fått några synligare ådror (som jag trodde var åderbråck) men de var de tydligen inte.
Att ådrorna syns mer under skinnet bara, är tydligen inte åderbråck.. :-)
 
Har vääääääldigt lite sammandragningar i jämförelse med graviditeten med Vidar.
Minns att jag kunde ligga hela nätterna med regelbundna sammandragningar.
De kom även dagtid så fort jag gjorde någonting.
 
Nu har jag bara ett par stycken max per dygn :-D
 
Har en liten teori över att de kanske berodde mer på någon typ av inre stress..?
Vi hade huset till försäljning, vi visste ju inte alls hur de skulle gå med det.
Skulle vi få sålt, flytta, skulle allt lösa sej, skulle vi bo i en flyttkartong när bebisen kommer osv.
Sedan var det mycket annat, och man funderar ju så mycket mer när det är första barnet också.
 
Nu har jag någon typ av inre frid, som jag nog aldrig kännt i hela mitt liv.
Jag mår sååå bra!!!
Vi bor så himla underbart och det här är så vi!!!
 
Vi bodde fantastiskt fint förut också, men det var ändå endel som saknades.
Jag blir så lycklig när jag går ut på gården och bara andas, ser mej ikring och tänker "de här är vårt!"
 
Det gör ingenting att antagligen inga andra skulle vilja bo såhär,
för vi är inte alla andra.
Vi är vi och bara vi, och det här är precis de vi vill ha!
 
Bild från gårdagens pass.
 
Det jag känner att jag får begränsa mej mer och mer i, är när jag kör ben.
När man ska ta i för kung och fosterland, känns det som mitt bäcken ska smula sönder sej och det liksom drar och typ ilar.
 
Men som tur är kan man pumpa på dessto mer när man kör annat än ben!
Hellre köra ben med lättare vikter en tid nu då, än inte alls!
 
2013-08-20 @ 09:54:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0