Morn

Gårdagen gick även den efter planerna..
Uthuset blev helt urstädat och nu finns plats för att köra in alla fordon :-)
Jag hann även med att städa ur och ställa iordning gamla dasset som finns här..
Jag slängde på lite målarfärg också, så nu är det skitklart! :-D
 
Sitter redo för en tur till Kristinehamn.
Min BM har ju semester så jag ska träffa Siw i Kristinehamn denna gång.
Sedan kommer jag att gå i Storfors resten av tiden.
 
Var uppe och läste igenom journalen-paprena för Vidar.
Det skiljer ungefär en vecka på första besöket med honom och detta.
Med Vidar låg SF-måttet på 25cm.
Hjärtljuden 144 slag/min.
Ska bli kul att jämföra med dagens resultat :-)
 
Thommy kom precis hem från gymmet nu och Vidar har somnat.
Misstänker jag kommer få väcka Vidar om han ska hinna äta lunch innan vi ska åka.
Sedan äter jag och Thommy lunch i stan.
 
Diverse grejer ska handlas med hem.
En värmelampa till, ifrån Granngården.
Stor-kycklingarna har lyckats bli förkylda! (Trotts att de bor inne än och är rätt stora) :-(
Exakt samma symptom som tupparna hade när de var små.
Så vi kör in med värmelampa igen.
Just nu har Willys+hedemora kycklingarna den vi äger.
Så det kan vara bra att ha 2 lampor!
Börja med ögonsalva på dem, och multivitamin i vattnet och a-fil.
Suck!!
 
Vi ska kolla efter lås till luckorna på nya hundsläpet.
Så ska vi leta efter något bra nät till luckorna på hundsläpet.
Sedan som alltid, lite mat och blöjor ska med hem.
2013-08-12 @ 10:25:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0