2013-08-28

Onsdag 28 augusti.
Vidars farmor fyller år idag, Grattis!!!
Vi ska åka dit sen i eftermiddag när Thommy slutat jobbet :-)
 
Är nervös för stunden, då jag sitter och håller tummarna för en nära vän just nu!
Det måste väll gå bra!!
<3 <3 <3
 
Vidar röjer runt här i köket,
med gå-vagn, han rotar runt i alla skåp och hyllor samtidigt så poppar vi massa barnvisor medan potatisen kokar på spisen.
 
Igår var en oturs dag för Vidar.
Inte nog med att han hade ont i sin högerhand.
Han ramlade och bet sej i tungan så de börja rinna massa blod.
Sedan kom pappan i familjen hem och klämde hans vänster hand i dörren :-(
Ja de va ju givetvis inte meningen, tror pappan blev lika ledsen som Vidar, om inte mer.
 
Jag försökte trösta dem med att säga att det var ju en olyckshändelse!
Skillnad med de barn som far illa med flit!
 
Var ute på vedhögen och kratta spån och bark medan Vidar sov sin förmiddagslur förut.
Igår blev de klippning av hela gräsmattan när han sov.
Jag bara måste ju ha saker att göra när jag får tid över, inte kan jag sitta och göra "onytta".
2013-08-28 @ 10:37:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller oxå massa tummar!!! <3

2013-08-28 @ 15:24:37
URL: http://svasa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0