2013-04-23

Länkar till min mans blogg ifall någon tycker det är kul att följa honom iront.blogg.se
 
Ikväll när Thommy slutat jobbet och tränat ska vi äntligen åka och titta på en bil.
Hoppas den kan vara något för oss, för jag tycker att det är tråkigt att leta och vara utan.
 
Har äntligen deklarerat, det blir något krångligare när man sålt hus.
 
Han bokat tid för besiktning av bilen.
Har innan dess bokat tid på verkstaden för att byta stötdämpare på den.
Delarna skulle kosta nästan 2000kr.
Verkstaden ville ha 2500 för delar + jobb, så vi hade ingen vidare beslutsångest där inte.
 
Har bokat tid hos frissan, orkar inte med mitt ruffs längre.
Få se om hon kan omvända min negativa inställning till frisörer (blir aldrig nöjd).
 
Har haft en underbar valpträff.. Återkommer med bilder.
För er som har Facebook ligger de redan där.
 
 
2013-04-23 @ 14:06:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0