Torsdag känns som måndag

Besöket på BVC i Kristinehamn gick bra igår.
Visst han väger mindre än födelsevikten, men hon tyckte han skulle få en vecka till på sej att gå upp i vikt. Så vi ska dit på onsdag för ny vägning igen.
Bara sen när vi kom hem tyckte jag att han blivit annorlunda.
Förut har han mer ätit var 3:e timma, dag som natt.
Men igår kväll åt han 4ggr med en timmas mellanrum.. Kanske börjar bli mer pigg nu när det gått en tid sedan förlossningen.
 
Idag är första dagen för Thommy på jobbet sedan ledigheten, kanske därför det känns som om de vore måndag..
Han har 2 dagar kvar att ta ut i samband med födseln och kommer nog ta dem till veckan för att göra arbetsveckan lite kortare.
 
Idag på fm har jag och Vidar städat hela huset, nu har vi pappas/husses (jag blir lite förvirrad över om ja ska säga pappa eller husse.. Förut var han ju husse, men nu är han ju båda!)
matlådor på gång..
Bara maten är klar ska vi gå ut i vagnen och jag ska mocka hundgårdar och ha hundarna lösa i solen.
 
Ligga på någons mage är bland de goaste som finns
 
 
Med pappa, redo för BVC igår..
 
 
Provar babysittern när mamma städa på fm idag
 
 
Vidar har fått en filt av Mormor som hon virkat :-)
 
I tisdags kväll hade vi besök C & E här.. De kom med kvällsmat som de lagade åt oss här.
Jättegott!! Sedan gick de och Thommy ut och badade bastu.. Jag och Vidar blev kvar inne medan de bastade. Sedan blev de soffhäng tills jag och Vidar somnade :-)
 
Väntar lite mer besök i helgen, bla av Faster Mimmi som ännu inte träffat prinsen..
Tror även broder kommer på besök en sväng! :-)
 
 
 
2012-09-20 @ 11:35:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0