Söndagsmys

Igår var vi på 25+25 års kalas. Ett kalas med tema könsbyte.. Så Thommy & Vidar var alltså tjejer och jag kille.. Bilder från de kommer kanske vid ett senare tillfälle ;-)
Vi stannade på kalaset till strax efter kl 21. Vidar skötte sej bra på kalaset. Han älskar att ligga i vagnen, där säger han inte ett ljud om den bara rör lite lätt på sej.
 
Hemma somnade lillkillen såfort han fått ny blöja och mat. Så han sov från 22:30 ända till 03:30. Då fyllde vi bara på med mat och bytte blöja (tar numera på natten bara ca 20min per gång) sen tvärslocknade han igen. Gjorde samma procedur vid 05:30. Sedan sov vi alla 3 ända till 9:30.
 
Kunde inte låta bli att fota mina grabbar inatt
 
Vidar har en förmåga att se så stor ut på bild!! ..Sedan när alla träffar honom säger de, va liiiiten han är!
Kan vara för att jag tar sånna närbilder kanske.
Som den här bilden blir ju lite feldimensionerad.. Vidar har ju nästan lika stort huvud som Thommy.
Fast så är de ju inte egentligen, men han ligger ju mycket närmre kameran.
Han vägde nu i veckan 3770gram på BVC så superstor är han ju inte än.
 
Skönt att nätterna går ännu "smidigare" nu, då allt går relativt snabbt.
Jag och Vidar är vakna vid 2-3 gånger per natt och då äter vi och byter blöja och somnar direkt om igen.
Oftast tar varje vakenstund 20-30min.
Måste säga att jag sover mycket bättre nu, än som gravid.
Då jag, på slutet, var uppe säkert 1 gång i timman. Hade rätt ont, kunde inte sova mer än på sidan och då domnade dessutom ena benet.
Plus att man liksom hade ont även i drömmarna..
 
Idag efter frukost åkte vi till Filipstad.
Pappa/Husse tränade.
Jag och Vidar gick en långpromenad på 70 min runt Filipstad..
 
 
Nu är Thommy ute och klipper gräsmattan och har hundarna lösa.. Vidar sover så gott här på golvet så jag hade inte mage att ta med han ut..
 
 
2012-09-30 @ 17:27:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0