Måndag 3 september

Nej, ingenting har hänt.. (trots att jag inte uppdaterat)Jag har själv trott att jag mobilbloggat, men när jag kikade in här fanns ju inte de inläggen med.
Undersökte och såg att mobilinläggen förtillfället inte fungerar då blogg.se håller på att förnyar sej lite.
 
Har blivit förkyld dock *Jippi!!*
 
Kan fortsätta att stryka några från listan:
 
 
20 Augusti                (Kusin Algot)
21 Augusti - Kille       (Moster Sofia)
22 Augusti                (Magda)
24 Augusti                (Mosters-man Robert)
31 Augusti  Kille        (Gammelmormor Lena)
5 Sept - Kille            (Pappa Thommy)
7 Sept - Tjej             (Mormor Annelie)
8 Sept - Kille             (Åsa)
11 Sept - Tjej           (JAG)         Jag ändrar mej till tjej :-)
13 Sept - Tjej           (Robin)
2012-09-03 @ 19:30:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida Lindh

Jag vill också vara med å gissa =).... en tjej tror jag och jag tror hon kommer nästa fredag. 14:e...

2012-09-06 @ 08:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0