Fredag 21 sept

Herregud! ..är det nu man ska börja tänka på vad man skriver i bloggen?
Igår hade jag tydligen ca 450 sidvisningar...
 
Näe, jag behöver nog inte tänka på vad jag skriver. Det jag skriver är mina tankar och funderingar. Det är så jag är. Ibland tänker jag att jag skriver mycket fula ord och lite väl ärligt och att de kanske inte alls låter så bra när man har äldre släktingar som läser. Men tycker de om mej, så tycker de väll om mej för den jag är och de sätt jag väljer att dela med mej av vårat liv på.
 
Igår ringde BVC från storfors upp (de va inte dåligt va?!)
De hade ringt till Thommys telefon och ville komma på hembesök redan imorse. Thommy berättade att vi varit på BVC i Kristinehamn men de ville komma ändå.
Så vid 8:45 imorse kom en tjej hit.
 
Jag var tvungen att väcka Vidar då jag skulle hinna tvätta och klä honom innan,
han sover normalt till 9 - 9:30 på mornarna..
Ganska gött, fast han äter förstås vid 00, 03 och 06.
Men det är ändå inget gnäll på nätterna, han ligger och typ jollrar och får en ny blöja och tackar Ja till mat.
 
Idag hade Vidar gått upp 80gram (på knappt 2dagar) så det skulle väll vara bra!
Men han har faktiskt blivit mycket mer vaken de här 2 dagarna och ätit mer än han gjort hitills tycker jag.
Han börjar kanske smått visa mer av sig själv, och bli mer pigg efter förlossningen.
 
Nu längtar vi efter att pappa ska komma hem.
Vi har börjat titta på en serie Livet i Fagervik, den är ju så bra!
Vi har sett klart säsong 1 och är nu på 2:an och jag får ju inte titta på dagarna, för då missar ju Thommy..
Så bara han kommer hem får det bli ett avsnitt!! ..eller 2.
 
2 Bilder från gårdagen:
 
 
 
 
 
 
 
2012-09-21 @ 14:01:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bry dig inte så mycket om 08:ernas bloggare. De förstår sig inte på oss " bönder" i deras ögon. Vi älskar din blogg och dina LÅNGA INLÄGG. Du är bäst. KRAMAR

2012-09-21 @ 23:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0