Shoppingturer

Delar med mig av två bilder från min, mors & Vidars shoppingrunda igår..

Vidar provlåg madrasser på IKEA,
åkte även kundvagn..
(jag köpte ändå handdukar så han kunde ligga mjukt på dem och mormors jacka)
 
 
 

Idag har Vidar & Ja varit på maxi och handlat hem massa mat.
 
Maxi är ändå världens bästa affär och helt klart min favorit!
MAXI-forever lixom..
De har ju allt som är bra!!!
 
Färdigfrysta ben till hundarna!!
 
 
ICAs lättkvarg är den bästa!! Och nu har de även äggvitor på dunk!!
 

Jag funderar lite över om de är en karl som konstruerat kundvagnarna för de med nykläckta bebisar.
Vem sjutton är så lång att man klarar av att se över bilbarnstolen, så man ser vart man går/styr??
Eller är de bara för att de vill se mammor i high heels??
 
Jag har inte en chans att se över stolen, jag måste gå brevid vagnen när jag
drar den för att se så jag inte kör på grejer..
Men de är ju ändå kanon att de finns när man är och handlar med honom själv!
 
2012-10-02 @ 16:55:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0