Måndag idag

Tiden räcker inte riktigt till för att blogga när man är mitt uppe i en flytt!
Men 1 november ska vi vara på plats så då blir det mindre stressigt.
 
Denna vecka kommer det grus upp till torpet och alla hundgårdar ska flyttas under helgen.
På måndag kommer en och installerar en värmepump.
Har även första läkarbesöket (sedan vi lämnade BB) för Vidar nu på torsdag. 
Det händer massor..
 
I helgen fick vi hjälp av John att köra iprincip alla våra saker och möbler.
Och Ida hjälpte mej med Vidar så jag kunde packa upp.
Tusen Tack!!! ..vi får hjälpa er med nått nästa gång!
 
Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar.
Imorse var jag chaufför till mamma och mormor som skulle på spa. Sedan åkte jag hem till mina föräldrars hus och tog emot lillebror när han kom från skolan.
Nu ska jag vara här tills pappa kommer från jobbet.
 
Vidar har somnat så jag passar på att kolla lite bilder som mamma tagit,
delar med mig av några.
 
Lite gott och blandat..
 
Från min Svärmors 50 års kalas, ca en vecka innan lillkillen tittade ut.
 
Familjen Åkesson
 
Från samma kväll
 
Vidar och morfar
 
På besök hos mormor, morfar & morbror
 
 
Vårt nya hem
 

Här blir de hundgårdar
 
En liten tjuvkik på mitt pågående projekt
2012-10-15 @ 15:01:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Gillar läget på ert nya hus...vilken fin väg, rena drömmen att köra hund på ju!

2012-10-15 @ 15:33:28
Postat av: Lisen

Vad spännande att få följa! Väntar redan på nästa inlägg och när ni är helt klara med flytten =) Får man se "före" bilderna på husets insida innan ni börja renovering? =)

2012-10-15 @ 15:45:28
Postat av: malamutemamma

Självklart kommer jag bjuda på massa före och efter bilder.. :)

2012-10-15 @ 16:02:36
Postat av: Lisen

Vad skoj!!! :D

2012-10-15 @ 19:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0