Dagens körning..

Idag har vi varit iväg och hämtat byggställning som vi ska ha till husrenoveringen.
När åkte hemåt ringde jag Thommy som också var på väg hem..
Jag fråga om han kunde ta Vidar och jag kunde ut och köra med hundarna. 
Det var OK.
 
Så när jag kom hem hade han redan plockat fram cykel och kopplat på linor.
 
Jag hoppa ur bilen och ropa att han skulle släppa ut Nikki, Zigge & Wolf.
Sen sprang jag in och hämta ett par vantar.
 
Sedan bara ropa in dem en efter en, sela på, koppla in i spannet och iväg.
 
Tänkte direkt när vi lämna gården, hoppas han inte glömmer vidar som sitter i sin stol och sover bara..
 
Hade tänkt köra Wolf fram med Zigge. Men tänkte att han skulle få gå bak första
gången och liksom lätt fatta hur de går till :-)

Tjärnen
 
Wolf blev inte så suddig iallafall
 
Jädrar va han gick Wolf.
Direkt när vi drog iväg la han öronen bakåt, svansen rakt bak och iväg.
Han gick på som om han aldrig gjort något annat.
 
De han reagera lite på ibörjan var när jag tjoade glatt åt dem. Då titta han bak och undra Vill du nått matte?
Men strax svarade han med att dra på ännu mer.

Jag säger det igen: FAN va vi bor bra!!
Man kan åka åt vilket håll man vill, hur långt eller kort man vill.
 
Vi valde att åka ner och förbi tjärnen.
Det blev en sväng på 6km.
 
När vi kom hem och jag koppla lös Wolf sprang han fram glad till Nikki och Zigge och pussa dem och man såg va Jävla Kul han tyckte de haft ihop och han nästan tackade dem för det.
2012-11-07 @ 17:17:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0