Fredagmorgon

Fredagmorgon, äntligen!! Fast jag längtar mycket mer till fredagkväll!! :-)

Ska åka till jobbet om en timma, har nu på morgonen städat hela huset och betalat räkningarna. Ikväll skulle älskling köpa med pizza hem. Skönt att slippa laga något efter en lååång arbetsdag. Inte för att jag behövt göra de de senaste veckorna då Thommy fått fixa maten åt mej, men ändå. Skönt för Thommy då :-D

 

I helgen är vi familjehem, har planerat hela morgondagen efter vad N tycker om att göra eftersom han fyller år!! :-) Det blir badhus och diverse affärer han gillar och ute lunch, vi får se vad han väljer för matställe då. Vi tänkte avsluta dagen hemma med att grilla på altanen :-)

Söndagen har vi inte planerat så mycket än, men då de antagligen blir fint väder blir vi nog ute med hundarna på tomten och går promenader :-)

Det är mycket nu ett par helger framöver. Vi har pratat om att åka på Battle of Scandinavia nästa helg, då vankas de även dubbel-kalas.

Helgen därpå är det påsk!! ..då är vi hundvakter till 2 mallisar. Måste bara äta påsk-mat då.. Åh va jag är sugen på köttbullar, jansson mm.. Är de föressten påskmat? (alltså samma saker som man äter på jul?)
..det är iaf de som jag är såå sugen på :-)


Helgen därpå tror ja de blir kalas igen :-D
Sedan helgen därpå ska jag och Thommy på en mini-bröllopsresa <3
Då Sviten nere i Sala Silvergruva är bokad för oss och vi ska även ta en natt hos Peter i Hedemora är det tänkt och hälsa på honom och en av valparna ur Sisu-Metallica kullen.
Lilla Hero! Ser mycket framemot att få träffa honom och se hans framsteg.



Nähäpp.. Ladda för jobb!!



 

2012-03-23 @ 07:40:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0