Vecka 30

Jag vill att sommaren ska gå fort, att bebis ska bli klar och komma ut så jag kan trääääna!!
Och äta som jag vill!!

Klarar inte av att äta som jag gjorde förut, ägg går inte alls. Gjorde ett försök i helgen men fick sånna kvälljningar när jag försökte skala ett så jag lämnade över till Thommy. Tonfisk fungerar inte heller, något som ja gärna åt tidigare..

Sen saknar jag såklart mina proteindrinkar, redbull, pwo:n med vattenmelonsmak, celsius..
Ja sånt som jag bara inte vill hälla i mej nu när de finns fler att tänka på.
Men bara den är ute såå!!

Hm, jag är vikt nojig.. ja vet!!
men de säger sig ju självt, man måste gå upp i vikt!
..men de finns ingen anledning att gå upp mer än nödvändigt..?

De som inte går upp i vikt måste de ju bero på att de under tiden tappar av vad de själva hade innan. 
För bebis, fostervatten, ökad blodvolym, pattar ..ja allt de väger ju något..

Ja hade precis gått ner massa kilon innan och hade nog de segaste kilona kvar..

Vägde som mest i mina dagar när vi bodde i villavagnen för ca 5 år sedan (låg då på 64-65kg)
Låg sen på 60kg några år..
Sedan på några månader förra året gick jag ner 4kg till..
Låg nu i november - december på 56kg.
Längtar dit igen!

De va skönt alla byxor satt lite slappt i linningen inte massa som vällde över liksom.
Jag trivdes som någorlunda hård.












Idag ser verkligheten lite annorlunda ut..
Men fick åtminstonde höra i helgen "åh vilken liiiiiiiten mage du har!"

Liten och liten, den känns inte liten.
Ännu inte en bristning och jag önskar såå innerligt att slippa de.
Men sånn tur kan man aldrig ha, ser man dessutom tillbaks i släkten så vore de märkligt om jag skulle bli utan.
Så de är väll bara att börja vänta in..


Idag (är i vecka 30):


Vikt 61 kg (plus 5kg)
2012-07-03 @ 09:19:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0