Torsdag

Vaknade nästintill feberfri imorse iaf. Vi får se hur de är framåt kvällen, den brukar ju alltid va lite högre då.
Tror förkylningen kanske är på gång bortåt, den har lättat iaf.

Nu vid kl 1 ska vi in till Storfors en sväng. Thommy ska till tippen och jag går av på jobbet under tiden och ska fixa med lite papper. Solen skiner idag. Thommy ska väll fortsätta på båten sen. Utvändigt är den klar. Nu ska han spackla lite i den (färgen tog slut, så måla får vi göra invändigt vid ett senare tillfälle) och så ska han byta "år-hål" då ena är trasigt.
Annars lungt idag.

Snart är de födelsedag här också. På måndag. Har inte tänkt ha något kalas så med bestämd tid då alla ska komma, Thommy tyckte de va onödigt med kalas. Så jag fixar väll fika så får de som vill komma lite när de vill bara. Enkelt så.. Inge bra att ha kalas i helgen ändå om ja fortfarande är sjuk heller.

Thommy har redan fått en av mina presenter :-/ Jag hade köpt ett par löparskor som låg här inslagna..
Och för 2 veckor sedan kläcker han ur sej, jag har inga springskor nu när jag ska börja löpa!!
Vart rädd att han skulle åka och köpa sej några, alt springa i sina dåliga gamla.. Tyckte de va bättre han fick nytta av presenten när han verkligen behövde den så han fick skorna förtidigt.
Lite tråkigt kanske, men han har ju verkligen haft användning för dem och de va skitgoa tyckte han.
Va ju även bra för mej att han fick dem tidigare och kunde känna så jag köpt rätt storlek ifall han hade velat byta. Men de satt som en smäck!
2012-07-26 @ 12:29:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0