Snart hösten..

..hoppas jag!

Ser framemot att kunna börja träna både mej och hundarna! Nedräkning nu iaf, 9 veckor kvar tills Thommy kan bära på den lilla och jag kan börja röra på mej. Igår fick hundarna simträna, den ändå träningen som fungerar just nu. Löpträning har de semester ifrån tills de blir svalare.

Jag tog iaf tag i att betala in tävlingslicensen för kommande år igår :-)
Jag började även kika runt bland kommande hundträffar.

Både Västras-höstträff och Björnrundan ligger dumt i tiden med bebis-ankomst så de får vi hoppa över.

Men däremot Malamute-specialen har jag planerat att vi ska åka på om inget konstigt händer. Så igår bokade vi stuga i Vaggeryd. Hade de bara varit jag och Thommy hade vi tältat. Men de blir nog ingen höjdare med eventuellt en liten, så stuga blir kanon. Därför jag víll veta i tid att vi verkligen har en stuga om vi ska kunna åka.
Tält blir bättre om några år.
Ja räknar inte med att kunna sitta på en cykel då ännu, så de får bli Thommy som kör något alt linlöper på fredagens tävling.
Sedan är det ju Ras-träff och medlemsmöte där. Har även tänkt att "valparna" ska ställas ut på söndagen.
Åh va jag ser framemot hösten.

Förra året åkte vi typ inte på något, dels va Sila högdräktig så vi höll oss hemma för det, sen hade vi ju valparna. Men denna säsong ska kunna bli bättre hoppas jag!

2012-07-10 @ 11:45:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH du anar inte vad jag oxå längtar till hösten !

Men vi längtar kanske delvis av olika anledningar :P



Kyligare väder, mörkare, gula löv, tända ljus och myskvällar :)



Bra att du kom in på bloggen tillslut iaf !!



Vi får ta en grillning här framöver när altanen är klar :)



Kram

2012-07-10 @ 18:24:28
Postat av: Brittis

Hoppas vi ses på specialen! Vi planerar också att åka dit, borde ta tag i det där med att boka stuga...

2012-07-11 @ 09:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0