(H)underbara dagar!






Grilltur med hundarna. 3st spann var vi ute.
Thommy nordiskt med hundar, pappa linkörning och jag med släden.



Pappa och hans hund Silver



Brasa, vindskydd, glögg, biff & bärs!



Silver, min Man och min Far :-)




Igår var jag ute på en riktig långkörning, i 4,5 timmar!!
Jag drog iväg med släden och trodde husse med Zigge och Nikki skulle komma efter oss.
Vi körde ganska långt och stannade för att vänta in och jag byggde den här snögubben!
Men ingen husse kom så vi åkte vidare..
De började skymma, skoterkryssen försvann och vi hade inget spår att följa.
Ringde Thommy som började leta efter oss med skotern och han hittade oss tillslut.
Vi var 15km från stugan påstod han, påväg i helt fel riktning :-D




Sila Zigge fram
Iluk Nikki bak







Tillbaka i stugan efter en tur




2012-01-03 @ 14:02:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0