Tisdag 18 december

Det blev körning med hundarna i söndags.
Lillebror fick sitta med som vikt i släden. Det var varmt och tungt.
Tempen låg runt nollan och de var några dm kramsnö.
 
Wolf hade premiär fram ihop med Nikki.
Nikki är dock ingen ledarhund, och wolf har ju ännu inte lärt sej de här med att svänga..
Men när vi skulle rakt och följa spår gick de ju bra!
 
 
 
Nu på morgonen har jag bakat Proteinbars :-)
Nu ligger de och ska svalna
 

 
Får nog bli en promenad ute i snön snart..
Vi har köpt en bastu, eller beställt.. Vi får se om den kommer i mellandagarna, återkommer med de.
 
Nu är nästa projekt att göra iordning köket här i torpet. Vi har kommit överens om ungefär hur de ska se ut..
Så innan nyår hoppas jag att köket ska vara klart!!
Kommer givetvis bjuda på bilder på de sen.
 
Lilla toan har jag även klurat ut hur vi ska göra med..
Borde gå rätt snabbt att ordna till.
 
Ja byggde en hylla här om dagen medan jag hade inget att göra..
Ska dock leta på någon bättre ljuslykta att ha på mitten hyllan, de passa ju inte riktigt ihop!
 
 
 
 
 
2012-12-18 @ 10:28:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0