Liten utflykt

Vi är ju båda sååå sugna på att gå på tur med hundarna..
Men eftersom jag inte får vara ute och knalla så för doktorn just nu,
(inte många veckor kvar nu för snart kommer ju bebis ut!) 
så kläckte jag den smarta ideén att vi kan ta hundar och bilen till något mysigt ställe och tälta på bara för att få sova ute.

Idé-spånandet slutade i att vi skulle ta båten ut till kojan!! Vi packade lite grejer och tog med Divine och Wolf. De tar typ 10min dit med båten så händer något kommer vi snabbt hem igen.

Nu var kojan upptagen av några kanotister. Så vi kom istället på en annan plats vi kunde spendera natten på. Och de blev väll minst lika bra de, bara att vi fick sova i tält i stället för koja.

Bjuder på lite bilder från vår lilla mini expedition:





Divine som den Diva hon är skulle såklart ha första parkett!



Min man :-)



Wolf nöjde sej med ståplats,
då han inte var helt superbekväm i att åka båt,
..ännu..



Wolf & Husse



Framme



Grillen tänd!



Divine med ben



Wolf (i fällning) med ben.


















I hopp om att bli rika..:-)



Myys



Mat på gång..



Brasa!!



Nu kryper vi in i tältet!!


Detta är förövrigt samma plats som min man friade till mej på..
Då vart de tre-rätters till solnedgången i hundsällskap :-)

2012-08-03 @ 19:18:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0