Lasagne

..har jag varit sugen på i flera veckor. Har inte ätit de sen i vintras sist om jag minns rätt. Då var de mammas lasagne i stugan. Lagat de har ja inte gjort på vääldigt länge. För det första har mat os och jag inte varit de bästa vänner de senaste månaderna. Sedan ungefär i samma veva startade Thommy sin bulk-diet, vilket gör att han bara äter sina special-lådor varje dag. 

Iochmed att Thommy inte ska ha någon mat, känns de så onödigt att stå och laga massa åt bara mig själv. Men idag fick jag tummen ur, är ja sugen på lasagne ska jag bannemej ha det också. Men den blev stor, så jag har mat ett tag framöver.

De blir kort jobbvecka för mej denna vecka, hade endel komp att ta och dessutom ska vi iväg på äventyr. Så jag tar helg redan kl 13:30 imorgon. De är lagom!! 

Bitch har varit med och kockat ihop lasagnen och en skål sallad.
Lite smakprov damp ner på golvet (såklart).
Hon tyckte gurka va sådär ..lite för slajmigt tror jag.
Men ost gick såklart ner.

När maten är klar och äten, ska jag ut på gården med hundarna och släppa dem lösa ett tag så de får busa lite.


Nä, nu luktar de färdigt så nu ska jag äta :-)
2012-04-18 @ 15:54:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0