Godmorgon kära läsare. Just nu sitter jag ...

20110925502 (MMS)

Godmorgon kära läsare. Just nu sitter jag i bilen och styr kosan mot stockholm, lidingö närmare bestämt. För att delta i lopp nummer 2 av 4. Överlever jag detta är hälften avklarat. Bara de svåra kvar sedan, åka skidor och cykla. Igår kväll var vi hos våra favoriter ute i loka skogarna. Alltid lika kul att träffa dom, de är ju så goa. Thommy efter ett par öl och en halv flaska whisky i bilen på vägen hem: Jag tycker så bra om E & M, undra va dom egentligen tycker om oss..? Haha. Något jag funderar på idag är varför man alltid vaknar och känner sig bakis när man varit chaufför och inte drukit något annat än cola..? De blev bara 4h sömn inatt, usch. Får se om jag somnar ute i spåret :-)

2011-09-25 @ 06:58:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0