Gårdagens körning

Tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen..
Kom hem från jobbet för snart 1 ½ timma sedan. Vädret var/är ju inge vidare. Regn och blåst. Så vi hoppar körning idag. De kommer allt komma fina höstdagar ändå så de räcker och blir över hoppas jag som vi kan träna på. Har istället Sila inne och myser. Hon ligger och värmer mina fötter och snarkar lite just nu. 




Lite dålig bild, men här är rundsvängen som vi körde igår.


Inga hus eller något alls finns efter den sväng, bara massa skog och djur :-)
Man kan ju få sträckan längre om man väljer att starta längre ifrån "rundeln".
Första halvan är mestadels uppför och sedan sista biten nedför. 




 
Det var mycket vatten efter vägen och här kom första ordentliga 
hindret, redan efter någon kilometer!!
..det var tillräckligt djupt också för att göra mej genomblöt ändå upp på benen. 

 


Här e jag! :-)



När vi startade var de ändå ljust ute fortfarande och klockan var ungefär 18:10. Men de mörknade med tiden..


Och här går solen ner bakom träden




Fint! :-)


Passade på att filma lite sista biten. Tyckte hundarna jobbade på bra hela banan. De är en skapligt kuperad bana. Med först mååånga kilometer uppför och sedan lite utförskörning på slutet. Men det har åkt skogsmaskiner lite överallt så de va riktigt skumpigt och lerigt och blött bitvis!

 

Film på hundarna som här gått ca 11km av 13 :-) Vi var tillbaks vid bilen vid 19:45 tror jag klockan var ungefär. Banan tog alltså ca 1h 35min. Det är bromsmattan på trehjulingen som hänger i kätting och därav ljudet på filmen :-)

 

 

2011-09-20 @ 15:26:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Vi får ta en tur ute hos mig nån gång :)

Härliga bilder och bra video!

Dock skulle minna aldrig nånsin klyva en vattenpöl på det sättet, ha ha...



Lycka till till helgen!

2011-09-21 @ 05:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0