Söndagsmys på gång

Godkväll!!

Det blev en tur till gymmet under eftermiddagen, jag körde ben och mage + kardio. Min man tror ja jag såg körde axlar och vader. Nu ska vi mysa oss ner i soffan och se på tv. Blir lite melon, hallon och kvarg till kvälls-gotta och en dräktig tik mellan oss. Det är mys på hög nivå de :-)

Ska kolla in vad klart.se bjuder på för väder imorgon, om de inte regnar ska jag ta en tur med Divan och Iluk på cykeln har jag tänkt, efter jag slutat jobbet förstås :-)

Vi missade ju Björnrundan i Nornäs i helgen, tråkigt! Tror vi varit med på den alla år sedan vi blev med polarhundar. Men i år väntar vi ju valpar och de är inte såå lång tid kvar tills de väntas komma så vi fick hålla oss hemma. Sila behöver lugn och ro helt enkelt.

Ha en trevlig söndagkväll alla..
Jag bjuder er på lite ögongodis innan ni ska till o sova ;-)






Natti!
2011-10-02 @ 19:56:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Brittis

Grattis till dräktig tik! Har varit sjuk en vecka och därefter jobbat som en tokig, har inte hunnit följa med här (eller på fejan). När blir det valpar då? Du ska veta att OM vi skulle köpa valp vore jag väldigt intresserad av kombinationen... Jätteroligt, verkligen!

2011-10-03 @ 17:08:19
URL: http://snow-face.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0