Kängor

Beställde ett par nya kängor idag. Hittade ett par som jag blev riktigt kär i. De såg ju så mojsiga ut :-)

Medan jag klickade runt hittade jag även en vinterjacka som jag fattade tycke för, som min man snabbt flikade in att den köper jag till dig i födelsedagspresent om du vill.

De tackar man ju inte nej till precis.



Kängorna


Så om nu någon annan får för sig att vilja köpa mej en present till min födelsedag så önskar jag mej en dammsugare. En sånndär som man sätter i en hållare på väggen som man snabbt och lätt får fram när något akut har skitat ner inne.


Alla svamlar förresten om någon kanelbulle-dag. Varför är de nu så viktigt? ..att stoppa i sej massa onödigt socker. Jag firar inte kanelbullens dag utan istället :


4 oktober DJURENS DAG!
uppmuntrar alla djurägare att tillbringa tid tillsammans med sina husdjur under årets alla dagar.


I år lägger man fokus på den positiva effekten som umgänget har både på djuret och på matte och husse.


Djurens dag ordnades för första gången i Italien 1931. I dag ordnas dagen i omkring 40 länder.



2011-10-04 @ 14:33:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0